Conversation-as-a-Service: គោលគំនិតរបស់ User Interface នៃអនាគតដែលចាប់ផ្ដើមធ្វើបានហើយក្នុងថ្ងៃនេះ #Microsoft #WPC16

Add a review

Descriptions

នៅក្នុងរវាង Keynote  នៃការងាររបស់ Microsoft Worldwide Partner Conference 2016 (#WPC16) នោះ មានការនិយាយដល់អនាគតរបស់ User Interface ខាងក្នុង Business Application និង Mobile Application ដែលកំពុងនិងឈានចូលទៅក្នុងការក្លាយទៅជា Conversation-as-a-Service ក្នុងអនាគតមួយកម្រិតហើយនិងប៊ូតរបស់ Microsoft ដែលបានបង្កើតកម្មវិធីមានការនិយាយដល់រឿងនេះដូចគ្នាផងដែរ ដែលមានគោលដៅដែលគួរអោយចាប់អារម្មណ៍មិនតិចដែរ
រាល់ថ្ងៃនេះយើងមាន Application ក្នុងជីវិតប្រចាំថ្ងៃនៃហើយការធ្វើការច្រើនណាស់ការសិក្សាស្វែងយល់នៃវិធីប្រើការដែលក្លាយទៅជាបញ្ហា

ជារឿងដែលបដិសេធមិនបានទេថាប្រព័ន្ធ  IT បានចូលមកមានតួនាទីក្នុងជីវិតប្រចាំថ្ងៃរបស់អ្នករាល់គ្នាយ៉ាងខ្លាំងក្នុងការប្រើប្រាស់ទូទៅក្នុងការធ្វើការការដែលយើងនឹងសិក្សាស្វែងយល់អំពីប្រព័ន្ធ Application  អោយអាចប្រើការបានពេញប្រសិទ្ធិភាពនោះមានន័យថាជារឿងដែលកាន់តែពិបាកឡើងដោយពិសេសជាមួយនឹង Application របស់ក្រុមហ៊ុនដែលមានច្រើនប្រភេទ មានលក្ខណះពិសេស ដែលមានទិន្នន័យទំហំធំរបស់ក្រុមហ៊ុនដែលមានច្រើនផ្នែក

នាអនាគតដែលជាការមកដល់នៃក្រុម Internet of Things (IoT) ដែលធ្វើអោយជីវិតរបស់យើងទាក់ទងនឹងប្រព័ន្ធ IT កាន់តែច្រើនឡើងទៅទៀតហើយការសិក្សាស្វែងយល់ដែលនឹងគ្រប់គ្រងប្រព័ន្ធ IoT ពីអ្នកផលិតដែលច្រើននិងការចូលដល់ទិន្នន័យចំនួនមហាសាលក្នុងប្រព័ន្ធ IoT ក៏នឹងក្លាយជាបញ្ហាដែលធំសម្រាប់យើងរាល់គ្នា
 
Conversation-as-a-Service ដែលអោយអ្នកប្រើប្រាស់ជាមួយនឹង​ Application ដោយភាសាមនុស្សបានភ្លាមៗ 
រាល់ថ្ងៃនេះយើងបានចាប់ផ្ដើមប្រើប្រាស់ពពួក Bot ដែលអាចឆ្លើយតបជាមួយយើងដោយប្រើប្រាស់ភាសាមនុស្សខ្លះៗ ហើយមិនថាជា Microsoft Cortana, Apple Siri ឬ Amazon Echo ក៏ដោយតួនាទីគោលៗ របស់ Bot ទាំងនេះពេលនេះគឺការយល់ពីភាសាមនុស្ស ការស្វែងរកទិន្នន័យ និងការឆ្លើយតបដោយភាសាមនុស្សតែអនាគត Bot ទាំងនេះក៏អាចតភ្ជាប់ជាមួយប្រព័ន្ធ Application ផ្សេងៗ ដែលយើងបានបង្កើតឡើងបាន ដើម្បីអោយយើងប្រើប្រាស់ Application  និងចូលទៅកាន់ទិន្នន័យរបស់យើងបានដោយឆ្លងកាត់តាមការតភ្ជាប់រវាងភាសាមនុស្សក្នុងលក្ខណះការនិយាយដោយសម្លេងដូចដែលយើងប្រើប្រាស់ Google Search ផងដែរឬសូម្បីតែការសន្ទនាគ្រាន់តែយើងនិយាយវានឹងចេញជាតួអក្សរអោយយើងដោយមិនចាំបាច់វាយអក្សរទេ

នៅក្នុង Business Application គោលគំនិតមានភាពសំខាន់ខ្លាំងណាស់ហើយនឹងចូលមកមានតួនាទីសំខាន់ក្នុងការធ្វើ Digital Transformation ឬលក្ខណះពិសេសថ្មីៗ បានយ៉ាងងាយស្រួលហើយការធ្វើអោយអាចចូលទៅកាន់ទិន្នន័យក្នុងការធ្វើការឬការបញ្ចូលទិន្នន័យចូលទៅក្នុងប្រព័ន្ធ Business Application ផ្សេងៗ​ បានគ្រប់ឥរិយាបទខណះពេលដែលធ្វើការ ដែលធ្វើអោយការធ្វើការនោះប្លាស់ប្ដូរទៅ

ប្រសិនបើនឹកគិតមិនចេញអោយយើងសាកគិតដល់ធុរកិច្ចការធ្វើម្ហូបចុងភៅដែលធ្វើការនៅក្នុងផ្ទះបាយអាចទំនាក់ទំនងគ្នារវាង Bot  តាមរយៈសម្លេងដើម្បីធ្វើការអាប់ដែតការទិញរបស់អតិថិជនក្នុងខណះពេលដែលគេកំពុងធ្វើម្ហូបឬអ្នករត់តុអាចសាកសួរទិន្នន័យស្ថានភាពនៃការទិញរបស់អតិថិជនបានក្នុងខណះពេលកំពុងកាន់ចានឬមួយទៀតដែលយើងអាចឃើញរូបភាពកាន់តែច្បាស់ក្នុងករណីដែលអ្នកវិភាគ Smartglass របស់ Microsoft ដែលបង្កើតវ៉ែនតាសម្រាប់អ្នកដែលមានបញ្ហាខ្សែភ្នែកអាចប្រើសម្លេងក្នុងការសួរទិន្នន័យបានតាមរយៈការប្រើសម្លេង

Business Intelligence (BI) និងក្លាយជា Application ដំបូងៗ នៃក្រុមហ៊ុនដែលប្រើប្រាស់ Conversation-as-a-Service
គំរូនៃការចាប់ផ្ដើមយកទៅប្រើប្រាស់ហើយខ្លះៗ គឺការប្ដុំចូលរបស់ប្រព័ន្ធ Microsoft Cortana ចូលជាមួយនឹង Microsoft Power BI  ដើម្បីអោយគ្រប់គ្រងអាចធ្វើការ Query ទិន្នន័យធុរកិច្ចផ្សេងៗ មកបង្ហាញជាក្រាហ្វក្នុងលក្ខណះដែលត្រូវការបានភ្លាមតាមរយៈសម្លេងធ្វើអោយការចូលទៅដល់ទិន្នន័យ  Big Data របស់ក្រុមហ៊ុននោះបានយ៉ាងងាយស្រួលដោយមិនចាំបាច់ប្រើសមត្ថភាពអ្វីក្នុងការសរសេរប្រូក្រាមតទៅទៀតក្នុងខណះពេលដែលហៅប្រើប្រាស់លក្ខណះពិសេសជាន់ខ្ពស់ដូចជាការធ្វើ Machine Learning ដើម្បីវិភាគនិងធ្វើការទាយអនាគតឬការហៅប្រើប្រាស់នៃផ្នែកស្ថិតិដែលអាចធ្វើបានដូចគ្នា

ប្រសិនបើយើងចង់និយាយទាក់ទងនឹងប្រភពរបស់ Conversation-as-a-Service នេះមានការគិតដែលនឹងធ្វើអោយពាក្យទំនាយក្នុងអតីតគ្រប់អាជីវកម្មកន្លងមកនេះត្រូវហាត់សរសេរប្រូក្រាមដើម្បីប្រើប្រាស់ក្នុងការវិភាគទិន្នន័យអោយក្លាយទៅជាការពិតកាន់តែតិចទៅតែជាការពិតណាស់ប្រសិនបើយើងត្រូវការវិភាគទិន្នន័យលក្ខណះស៊ីជម្រៅខ្លាំងត្រូវតែមានការកែតម្រូវ parameter ផ្សេងៗក្នុងការគណនាស៊ីជម្រៅដោយត្រូវអាស្រ័យការស្វែងយល់ពី Algorithm ក្នុងការសរសេរប្រូក្រាម

Cloud គឺជាវត្ថុដែលចាំបាច់ក្នុងការធ្វើ Conversation-as-a-Service
ព្រោះអង្គប្រកគោលនៃការធ្វើ Conversation-as-a-Service នោះគឺការវិភាគនៃភាសាការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធ Cloud ដែលមានធនធានគ្រប់គ្រាន់ដែលជាទិសដៅដែលសមរម្យទាំងប្រព័ន្ធ Conversation-as-a-Service នេះនៅមានការរចនាបែបអោយមានការធ្វើការក្នុងលក្ខណះរបស់ Hub បានគឺ Bot តែមួយអាចតភ្ជាប់ទៅអ្នកផ្ដល់សេវាកម្មបានគ្រប់ៗ Application  ជាអ្នកជំនួយការពិតឬប្រដូច Virtual Assistant បាន ដែលអ្នកប្រើប្រាស់មិនចាំបាច់លំបាកបើកបិទ Application ផ្សេងៗ ត្រលប់ទៅមកហើយអាចប្រើប្រាស់ដំណើរការគ្រឹះបានដូចជាការស្វែងរកទិន្នន័យឬបញ្ជាទិញផលិតផលបានផងដែរ

Similar Products

1064975454942854179

Add a review